|
Ankiety ewaluacyjne po realizacji programu
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 5425 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Ankiety ewaluacyjne dla nauczycieli i uczniów po realizacji programu "Bezpieczna Szkoła"
1. Ankiety ewaluacyjne.
ANKIETA DLA UCZNIÓW PO REALIZACJI PROGRAMU
„Bezpieczna Szkoła”
Ankieta jest anonimowa, możesz więc odpowiadać zupełnie szczerze. Zakreśl wybraną odpowiedź w skali 1 - 5.
1. Uczestniczyłem aktywnie w zajęciach
2 Moja ocena zajęć 3. Formy pracy, które przypadły mi do gustu:
a) pogadanka,
b) dyskusja,
c) ankiety,
d) zabawy.
4. Poszerzyłem swoją wiedzę na tematy związane z moim bezpieczeństwem
5. Chcę w przyszłości uczestniczyć w podobnych zajęciach
|
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
|
ANKIETA DLA NAUCZYCIELI-WYCHOWAWCÓW REALIZUJĄCYCH PROGRAM „Bezpieczna Szkoła” Zakreśl wybraną odpowiedź w skali 1 - 5.
1. Czy uzasadnione było wdrożenie tego programu w Twojej klasie?
2. Jak oceniasz przeprowadzony cykl zajęć na tle znanych Ci programów profilaktycznych?
3. Które formy pracy odpowiadały Ci najbardziej?
a) pogadanka,
b) dyskusja,
c) ankiety,
d) zabawy,
e) inne.
- Czy uczniowie chętnie uczestniczyli w zajęciach?
- Czy chętnie prowadziłaś te zajęcia z uczniami?
|
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
| Opracowanie: Bozena Antoniewicz |
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp do serwisu edukacyjnego.
www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - największy w Polsce katalog szkół - ponad 1 mln użytkowników miesięcznie
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|